“Persoonlijke aandacht telt!” is het motto van de Kooijman Autogroep. Sinds 1959 zet het autoconcern zich hiervoor in. Er is daarom geen betere waardering dan die van een klant. Maandagavond 8 oktober heeft Kooijman Vianen de Warme Douche van Radar uitgereikt gekregen, wegens bijzonder persoonlijke service verlening.
Trosradar Warme Douche
Tros Radar Warme douche voor Toyota Kooijman
Warme, Persoonlijke en Oprechte belangstelling
In januari 2012 koopt meneer Broekhuijzen een auto voor zijn vrouw bij Toyota Kooijman in Vianen. Amper een maand later slaat het noodlot toe: zijn vrouw krijgt een hersenbloeding en blijkt bovendien kanker te hebben.
Zoals de artsen het aan hem meldde: zijn vrouw zou nooit meer kunnen autorijden en de kans dat ze dit overleeft was ook nihil. Toyota Kooijman heeft bij het eerste telefoongesprek meteen aangeven dat de heer Broekhuijzen zich geen zorgen moest maken over de afhandelingen van deze order. Ondanks dat de auto met kenteken op naam al bij het autobedrijf aanwezig was, heeft Toyota Kooijman Vianen besloten om de order kosteloos te annuleren. De heer Broekhuijzen had immers meer aan zijn hoofd.
Naast de auto die meneer Broekhuijzen voor zijn vrouw had gekocht, zou er eveneens een Toyota Prius Wagon voor zijn bedrijf Optimizers uit Almere geleverd worden. Deze Toyota Prius Wagon waar de heer Broekhuijzen zelf in ging rijden stond op binnenkomst in augustus en de verwachting dat zijn vrouw dit zou gaan halen was minimaal. De verkoper heeft er toen alles aan gedaan om de auto eerder te kunnen afleveren. Hierdoor heeft de heer Broekhuijzen nog met zijn nieuwe auto zijn vrouw uit het ziekenhuis kunnen ophalen, om hun oudste dochter van het vliegveld te halen.
In juli 2002 heeft de heer Broekhuijzen Toyota Kooijman Vianen aangedragen voor de Tros Radar Warme Douche. Dit, zoals de heer Broekhuijzen vermeldt, wegens de niet verwachte, buitengewoon goede service. In augustus is mevrouw Broekhuijzen overleden.
Reactie Toyota Kooijman Vianen: “Het is bijzonder om met een treurige gebeurtenis als deze zo’n bijzonder podium van een klant te krijgen. Het voelt wel dubbel, maar waarderen dit gebaar enorm. Uiteraard wensen we de familie Broekhuijzen alle sterkte toe met de verwerking van het verlies.”