Toyota opnieuw klantvriendelijkste automerk van Nederland

Body

Toyota is in 2025 wéér uitgeroepen tot het klantvriendelijkste automerk. Hoe we dat samen met onze klanten én teams waarmaken? Lees het hier.

Toyota Kooijman trots op bijdrage aan nationale waardering

Toyota is in 2025 opnieuw uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf in de automotive branche. Dat blijkt uit het grootschalige onafhankelijke onderzoek van MarketResponse: ‘Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’. Toyota behaalde de hoogste score binnen de branche (8,14) en eindigde op plek 5 in het algemene klassement.

Bij Toyota Kooijman  – met vestigingen in Vianen, Tiel, Zeist, Utrecht, Gorinchem en Maarssen – zijn we bijzonder trots op deze waardering. Deze erkenning bevestigt waar wij dagelijks voor staan: persoonlijke aandacht, betrouwbaarheid en een uitstekende service voor onze klanten.

Onafhankelijk onderzoek onder echte klanten

De titel is gebaseerd op een continu, onafhankelijk klantonderzoek waarin meer dan 50.000 beoordelingen zijn verzameld. Er wordt dus niet gekeken naar marketingclaims of campagnes, maar naar wat klanten écht ervaren. Toyota won de titel eerder in 2022 en 2023, en pakt deze in 2025 opnieuw terug na een tweede plaats in 2024.

Dank aan onze klanten én medewerkers

“Deze prijs is een groot compliment voor de hele Toyota-familie,” aldus Jan-Christiaan Koenders, Managing Director van Toyota Nederland. Bij Kooijman sluiten wij ons daar van harte bij aan. Wij danken onze klanten voor het vertrouwen en onze teams voor hun tomeloze inzet.

Ontdek onze modellen op https://www.kooijman-autogroep.nl/toyota