Ik heb jullie vorige week gemaild en niks gehoord. Wat moet ik nu doen?
Dat spijt ons enorm. Het kan zijn dat uw bericht ons niet heeft bereikt. Zou u ons opnieuw kunnen bellen of mailen via info@kooijman-autogroep.nl? Dan pakken we het meteen voor u op.
Wat was er precies aan de hand?
Er was een probleem met ons netwerk waardoor een paar systemen tijdelijk niet goed functioneerden. Gelukkig is het grootste deel inmiddels opgelost, en alles werkt nu bijna weer helemaal zoals het hoort.
Is het probleem nu helemaal opgelost?
Bijna alles werkt weer zoals het hoort. We zijn alleen nog bezig met de laatste puntjes. Dus als er iets blijft liggen, lossen we dat zo snel mogelijk op.
Hoe kan dit gebeuren? Dit is echt frustrerend!
We snappen dat dit heel vervelend is en wij bieden u daarvoor onze excuses aan. We hebben ons best gedaan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Wat doen jullie eraan om dit op te lossen?
We hebben alles doorgelopen en de meeste systemen werken weer zoals ze horen. We blijven er bovenop zitten om de laatste dingen helemaal in orde te maken.